Ha képesnek érzed magad arra, hogy kialakíts és fenntarts közel 70 fő számára egy gyorsan, hatékonyan és zavarmenetesen működő irodai környezet, mindemellett az ügyvezetés és a társosztályok munkáját is közvetlenül és segítőkészen tudnád támogatni, akkor téged keresünk!

Miért jó nálunk dolgozni:

  • Hosszú távú munkalehetőséget, stabil és növekvő üzleti környezetet
  • Családias légkört, támogató menedzsmenttel
  • Garantált szakmai fejlődést és izgalmas, kihívásokkal teli feladatokat
  • Dinamikus, lelkes, fiatalos csapatot
  • Céges masszázst a relaxáláshoz, csapatépítő programokat
  • Kutyabarát munkahelyet
  • Megjutalmazzuk azokat a munkatársainkat, akik lojalitásukkal és eredményeikkel hozzájárulnak a csapatunk további sikereihez.

Miben számítunk rád?

  • Az iroda vezetésével, működésével és rendfenntartásával kapcsolatos feladatok ellátása
  • Irodaüzemeltetésben való közreműködés, valamint szállítókkal és szolgáltatókkal való kapcsolattartás (pl. takarítószolgálat, rendszergazda, karbantartók)
  • Általános adminisztratív feladatok ellátása, iratanyagok rendezése, rendszerezése
  • Vezetők, munkatársak és társosztályok támogatása
  • Irodaszerek, munka- és projekteszközök beszerzése, valamint a napi működéshez szükséges általános irodai beszerzések kezelése, készletnyilvántartásuk vezetése
  • Vendégek fogadása, útbaigazítása, informálása, tárgyalók előkészítése (tárgyalófoglalás, bekészítés)
  • Bejövő/kimenő posta és egyéb küldemények iktatása és továbbítása, telefonhívások és e-mailek kezelése
  • Az osztályon keletkező számlák ellenőrzése és iktatása a vállalat irányítási rendszerében
  • Munkatársak informatikai és kommunikációs eszközeinek, jogosultságaiknak és hozzáféréseiknek előkészítése
  • Belső kommunikációs vonalak bevezetése és kontrollja. Mobilflotta menedzselése.
  • Új munkatársak fogadása, eszközeiknek biztosítása és a beintegrálásukban való közreműködés
  • Napi egyéb adminisztratív és szervezési feladatok ellátása

Rád építünk, ha…

  • Középfokú végzettségű (előny a közgazdasági vagy ügyviteli végzettség)
  • Minimum 1-3 év hasonló pozícióban szerzett tapasztalattal rendelkezik
  • B kategóriás jogosítvány előny
  • Magas fokú Microsoft Office tudású
  • Önálló, ugyanakkor csapatjátékos és a cég érdekeit képviselő személy
  • Jó kommunikációs és szervező képességű,
  • Vidám és nyitott személyiség
  • Proaktív és energikus, mindemellett pontos, precíz munkavégzésű
  • Megbízható és lelkiismeretes, aki a haladást és fejlődést támogatja

 

Munkavégzés helye:

  • Budapest 10. kerület

Jelentkezés

Ha ajánlatunk felkeltette az érdeklődésedet, várjuk pályázati anyagod (fényképes Szakmai önéletrajz fizetési igény megjelölésével, motivációs levél) az allas@ebhinvest.hu email címre, a pozíció megjelölésével.

A motivációs levélben a következő kérdéseket válaszold meg nekünk:
1. Milyen eredményeket értél el az önéletrajzban megadott pozícióban/pozíciókban?
2. Mi az, ami megfogott a hirdetésünkben és miért?
3. Mit vársz el egy munkáltatótól, hogy hosszú távon ott dolgozz és hatékonyan tudd feladataidat ellátni?