SZEMÉLYZETI- ÉS MUNKAÜGYI ASSZISZTENS
Az EB HUNGARY INVEST KFT. www.ebhinvest.hu 2004 óta működik a generálkivitelezési és műemlékfelújítási piacon. Az anno két mérnök által alapított vállalat napjainkra 18 milliárd forintot meghaladó árbevételű építőipari vállalattá nőtte ki magát.
Az EB HUNGARY INVEST KFT.–nél azon dolgozunk, hogy megmutassuk, Magyarországon is lehet német minőségű építőipari projekteket megvalósítani. Építőipari tevékenységünk felöleli intézmények és irodák, kereskedelmi- és lakóingatlanok, valamint műemlékek teljes körű generálkivitelezését, projekt-, fejlesztés- és a kivitelezés menedzsmentjét. Megrendelőink között számos cég és intézmény, önkormányzat, egyház megtalálható.
HR és MUNKAÜGYI ASSZISZTENS
Egy dinamikusan fejlődő vállalat keres tapasztalt munkaügyes szakembert, aki nemcsak önállóan és magabiztosan látja el a területéhez tartozó feladatokat, hanem nyitott a fejlődésre és innovációra is. Ha rendelkezel megfelelő szakmai ismeretekkel, felelősségteljesen végzed a munkádat, és szívesen részt vennél a munkaügyi folyamatok digitalizálásában és fejlesztésében, akkor nálunk a helyed!
Miért jó nálunk dolgozni:
- Minden Munkatársunkkal hosszútávra tervezünk, velük együtt építkezünk és szakmailag folyamatosan fejlődünk
- Fiatalos, lendületes, rugalmas és összetartó csapat vagyunk, akik számára a lehetetlen szó ismeretlen
- Különböző jóléti szolgáltatásokat biztosítunk kollégáink számára, amelyek rendszeresen igénybe vehetők (pl. irodai masszázs, csapatépítők, gyümölcsnap stb.)
- Kutyabarát munkahely vagyunk
- Sokat dolgozunk, de megjutalmazzuk azokat a munkatársainkat, akik lojalitásukkal és eredményeikkel hozzájárulnak a cég és csapatunk további sikereihez
Feladatok:
- Be- és kiléptetés teljes adminisztrációja, együttműködve a HR osztállyal
- Munkaügyi iratok és személyi anyagok kezelése (pl. munkaszerződések előkészítése, módosítása, megszüntetése)
- Munkaügyi nyilvántartások vezetése, munkaügyi adatok és kimutatások készítése, adatszolgáltatás a vezetőség és hatóságok felé.
- Jelenléti ívek kezelése, ellenőrzése és nyilvántartása.
- Munkáltatói, kifizetői igazolások, kereseti igazolások elkészítése
- Kapcsolattartás Üzemorvosokkal, beutalók kiállítása, alkalmassági vizsgálatok szervezése, érvényességük nyomon követése
- Bérelszámoláshoz szükséges adatok összegyűjtése és továbbítása a külső bérszámfejtőknek
- Tanulmányi szerződések elkészítése, képzési dokumentációk nyomon követése
- Belső dokumentumkezelő rendszer napi szintű használata, irattározási feladatok ellátása
- Aktív közreműködés személyügyi nyilvántartó szoftver folyamatban lévő bevezetésében és kezelésében
- Kollégákkal való kapcsolattartás, felmerülő kérdéseikben való szakmai támogatás
- Részvétel cafeteria rendszer bevezetésében
Elvárások:
- Középfokú végzettség (pl. személyügyi ügyintéző, munkaügyi referens)
- Minimum 5-7 év releváns szakmai tapasztalat
- Naprakész munkaügyi, munkajogi és bérszámfejtési alapismeretek
- Önálló munkavégzési tapasztalat és csapatban való együttműködés
- Word, Excel, Outlook magabiztos használata
- HRmaster szoftver ismerete előny
- Pontos, precíz adminisztráció és megbízható munkavégzés
- Logikus gondolkodás és figyelem a részeletekre
Munkavégzés helye:
- Budapest X. kerület
Jelentkezés:
Pályázatod (magyar nyelvű önéletrajz; referencia személy és fizetési igény megadásával; motivációs levél) küld el számunkra az allas@ebhinvest.hu e-mail címre.