Olyan munkakört keresel, ahol nem terhel a vezetés felelőssége, és minden energiádat, tudásodat arra tudod fordítani, hogy pénzügyi asszisztencia és adminisztráció területen segíthess a vezetőid számára? Itt egy vidám, pörgős, energikus, és hatékony csapat tagjaként kamatoztathatod tudásodat.

 

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Hosszú távú munkalehetőséget nyújtunk egy folyamatosan fejlődő vállalatnál
  • Szakmai szempontból izgalmas, kihívásokkal teli feladatok: egy egyre növekvő szervezet működésének tökéletesítésében, finomításában vehet részt új kollégánk
  • Fiatalos, lendületes, rugalmas csapat vagyunk
  • Céges masszázs szolgáltatás biztosítja a relaxálást, valamint kiváló kávé, cappuccino segíti a feltöltődést
  • Hangulatos csapatépítéseket és céges rendezvényeket szervezünk

Feladatok

  • Beérkező számviteli bizonylatok elsődleges ellenőrzése, iktatása
  • Kimenő számviteli bizonylatok iktatása, kiküldése
  • Adatrögzítés a pénzügyi rendszerben
  • Banki adatszolgáltatás
  • Könyvelőkkel való együttműködés, könyvelés előkészítés
  • Garanciák, biztosítások ügyintézése

Elvárások

  • Minimum középfokú szakirányú végzettség
  • 1-3 év szakmai tapasztalat előny
  • Építőipari, és/vagy termelő cégnél szerzett tapasztalat előny
  • Precíz, pontos, megbízható munkavégzés
  • Magas szintű monotónia tűrés
  • Excel felhasználói szintű ismerete
  • Vállalatirányítási rendszer ismerete előny

 

Munkavégzés helye:

Budapest X. kerület

 

Jelentkezés

Amennyiben pozíciónk felkeltette érdeklődésed, és úgy érzed, szívesen tagja lennél az EBH csapatának, akkor küldd el magyar nyelvű önéletrajzod (bérigény, illetve referencia személy megjelölésével) és motivációs leveled az allas@ebhinvest.hu e-mail címre.

Kérjük, motivációs leveledben a következő témákra térj ki:

  • Milyen eredményeket, teljesítményt értél el a korábbi pozícióidban?
  • Mi fogott meg legjobban a hirdetésünkben?
  • Mely – számodra fontos – szempontok befolyásolják egy adott munkahely melletti hosszú távú elköteleződésed?